Με ιδιαίτερη επιτυχία ολοκληρώθηκε το Ετήσιο Συνέδριο της Συνομοσπονδίας Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Ελλάδος, το οποίο διεξήχθη την Κυριακή, 10 Απριλίου στο ξενοδοχείο Divani Caravel στην Αθήνα. Το παρών έδωσαν σύσσωμοι οι επιχειρηματίες μικρών τουριστικών καταλυμάτων – μέλη της Σ.Ε.Τ.Κ.Ε.

Η Epsilon Hospitality, μέλος του Ομίλου Epsilon Net ήταν μοναδικός χορηγός του Συνεδρίου, τηρώντας τη δέσμευσή της να στηρίζει τους επαγγελματίες του ξενοδοχειακού κλάδου. Κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου, εισηγήσεις εκ μέρους της Epsilon Hospitality πραγματοποίησαν οι κ.κ. Φώτης Ρωμούδης, Διευθυντής Επιχειρηματικής Ανάπτυξης Ομίλου Epsilon Net και Στάθης Πασχαλίδης, Epsilon Hospitality Sales Manager. Οι εκπρόσωποι της Epsilon Hospitality ενημέρωσαν τους συμμετέχοντες για τα επενδυτικά και χρηματοδοτικά προγράμματα, τις επιδοτήσεις και τα vouchers που μπορούν να αξιοποιήσουν οι επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό και ιδιαίτερα οι ιδιοκτήτες μικρών τουριστικών καταλυμάτων. Επιπλέον, ενημέρωσαν για το χαρτοφυλάκιο των λύσεων της Epsilon Hospitality που καλύπτουν συνολικά τις ανάγκες όλων των ειδών καταλυμάτων και διευκολύνουν σημαντικά τον επιχειρηματία στην ανάπτυξη των πωλήσεων του, την ολοκληρωμένη διαχείριση των μονάδων τους και την επίτευξη υψηλότερης κερδοφορίας. Οι τοπικές ομοσπονδίες επιχειρηματιών τουριστικών καταλυμάτων ανανέωσαν το ραντεβού τους με την Epsilon Hospitality, ώστε να γίνουν στους ενδιαφερόμενους λεπτομερείς παρουσιάσεις για τα χρηματοδοτικά εργαλεία και τις λύσεις.

Η Epsilon Hospitality είναι η εξειδικευμένη θυγατρική στον κλάδο της Φιλοξενίας και της Εστίασης του Ομίλου της Epsilon Net. Διαθέτει σήμερα ένα επιτελείο από 40 εξειδικευμένα στελέχη με εξαιρετικά μεγάλη εμπειρία στον ξενοδοχειακό και επισιτιστικό κλάδο ενώ παράλληλα διαθέτει τα προϊόντα της και μέσα από το δίκτυο των 500 πιστοποιημένων συνεργατών του Ομίλου Epsilon Net σε όλη την Ελλάδα. Το δυναμικό και τις λύσεις της εταιρείας εμπιστεύονται άνω των 1.500 πελατών σε όλη την Ελλάδα στους οποίους περιλαμβάνονται, αλυσίδες ξενοδοχείων, μεγάλες και μεσαίες ξενοδοχειακές μονάδες, μικρές τουριστικές μονάδες & καταλύματα, μονάδες εστίασης και επιχειρήσεις λιανικής πώλησης στον τουριστικό κλάδο. Βασικός στόχος της εταιρείας είναι να υποστηρίξει τους πελάτες της να εισέλθουν στη νέα ψηφιακή εποχή με τις τεχνολογικά ανώτερες εφαρμογές της και να παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες υποστήριξης μέσω του εξειδικευμένου 24ωρου Help Desk.