Αμανάτιος Αμανατίδης | tourismtoday.gr | 16 Δεκεμβρίου 2022

 

 

1.    H Epsilon Hospitality συμμετείχε στη Xenia 2022 με μία σειρά από δράσεις. Πόσο μεγάλο είναι το ενδιαφέρον που διαπιστώνετε για καινοτόμες ψηφιακές λύσεις;

Είναι γεγονός, ότι η παρουσία των ψηφιακών εργαλείων και γενικότερα των λύσεων τεχνολογίας ήταν αισθητά ενισχυμένη στη φετινή Xenia. Παραδοσιακά, οι επιχειρήσεις του Τουρισμού δείχνουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον και αξιοποιούν την τεχνολογία σε μεγαλύτερο βαθμό από άλλους κλάδους της αγοράς. Η άσχημη συγκυρία της πανδημίας αποτέλεσε και έναν σημαντικό παράγοντα επιτάχυνσης για την ψηφιακή μετάβαση των Τουριστικών επιχειρήσεων. Παράλληλα, τα ψηφιακά εργαλεία απέδειξαν ότι αποτελούν ένα πανίσχυρο σύμμαχο για τις επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως μεγέθους, ανεβάζοντας το ενδιαφέρον γι’ αυτά, κατακόρυφα.

 

2.    Τι σημαίνει τελικά ψηφιακός μετασχηματισμός; Ποιες είναι οι ευκαιρίες και ποιες οι παγίδες στον κλάδο του τουρισμού;

Σε μια εποχή που η ψηφιακή οικονομία αναπτύσσεται ραγδαία και η συντριπτική πλειοψηφία των πελατών χρησιμοποιεί το διαδίκτυο και διαθέτει ένα smartphone για να αναζητήσει, να επιλέξει και τελικά να πληρώσει τα αγαθά και τις υπηρεσίες που θέλει,  o Ψηφιακός Μετασχηματισμός είναι ο μόνος εξασφαλισμένος δρόμος για τις τουριστικές επιχειρήσεις, ώστε να καλύψουν το κενό μεταξύ αυτού που περιμένουν οι ψηφιακοί πελάτες, σε σχέση με αυτό που τελικά μπορεί να προσφέρει μια επιχείρηση που λειτουργεί με αναλογικό τρόπο.

  • Για την προβολή της τουριστικής επιχείρησης, το digital marketing και η βελτιστοποίηση της διαδικτυακής προβολής στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης και της ψηφιακής διαφήμισης είναι σήμερα απολύτως απαραίτητα
  • Στην κατεύθυνση της ανάπτυξης των  πωλήσεων, η χρήση online καναλιών πώλησης είτε προέρχονται από διεθνές portal, είτε από κάποιο πρακτορείο, είτε απευθείας από τη μηχανή κρατήσεων στον ιστότοπο ενός ξενοδοχείου, σε συνδυασμό με μια έξυπνη υπηρεσία channel manager, προσφέρει τη δυνατότητα να απευθυνθεί σε ευρύτερο κοινό και να έχει πρόσβαση σε περισσότερες αγορές
  • Εργαλεία RMS (Revenue Management System), που αναλύουν τη ζήτηση και την προσφορά της αγοράς αλλά και των τάσεων της προσφέρουν μια πολύ βαθιά και ολοκληρωμένη εικόνα της αγοράς, ενισχύοντας την ανταγωνιστικότητα της τουριστικής επιχείρησης
  • Στη βελτίωση της εμπειρίας του τελικού πελάτη, οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν mobile εφαρμογές για την πληροφόρηση του πελάτη τους, για παράδειγμα σχετικά με τις παροχές ενός ξενοδοχείου, τη διευκόλυνση του, όπως το mobile check-in αλλά και εφαρμογές πιστότητας (loyalty) για την επιβράβευση της προτίμησης του.

Όλα αυτά τα ψηφιακά εργαλεία αποτελούν διαφορετικά κομμάτια σε ένα ολοκληρωμένο παζλ που συνθέτει την ψηφιακή στρατηγική της τουριστικής επιχείρησης.

 

3.    Πώς μπορούν οι επιχειρηματίες να ανταποκριθούν στη φορολογική, εργατική και operations συμμόρφωση στον κλάδο, μέσω των ψηφιακών λύσεων;

Η χρήση σύγχρονου λογισμικού, παράλληλα, με τη χρήση online υπηρεσιών είναι αδιαμφισβήτητα μονόδρομος για τη διεκπεραίωση των καθημερινών εργασιών και τη φορολογική και εργατική συμμόρφωση μίας τουριστικής επιχείρησης, ώστε να μπορεί να εστιάσει στην καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη και στη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του. Ένα σύγχρονο λογισμικό PMS, για παράδειγμα, αυτοματοποιεί τις καθημερινές εργασίες, έτσι ώστε να ολοκληρώνονται σε ελάχιστο χρόνο και με ελάχιστες κινήσεις. Εργαλεία Business Intelligence & Analytics δίνουν μια πλήρη, πολύπλευρη και έγκυρη πληροφόρηση, ώστε να υποστηρίζουν ταχύτερη και ασφαλέστερη λήψη αποφάσεων και την αποφυγή λαθών, που μπορεί να κοστίζουν στην επιχείρηση.
Οι αμφίδρομες διασυνδέσεις του PMS με online υπηρεσίες, όπως channel manager – booking engine, online πληρωμές, e-invoicing κλπ αυτοματοποιούν τις αντίστοιχες διαδικασίες και ελαχιστοποιούν περαιτέρω το χρόνο που δαπανά η επιχείρηση στην καθημερινότητα. Και, φυσικά, η διασύνδεση με αυτόματη ενημέρωση με τις online υπηρεσίες των κρατικών αρχών, όπως το myDATA της Α.Α.Δ.Ε. για τα στοιχεία τιμολογήσεων ή το ΕΡΓΑΝΗ για την ενημέρωση του ωραρίου του προσωπικού εξασφαλίζουν την απροβλημάτιστη φορολογική και εργατική συμμόρφωση της επιχείρησης, χωρίς την ανάγκη πρόσθετων ελέγχων και χειροκίνητων διαδικασιών.

 

4.    Η Epsilon Hospitality επανασυστήθηκε φέτος στους επιχειρηματίες του τουρισμού ως «all in one solution» για τον κλάδο. Τι σημαίνει αυτό πρακτικά και πως διαφοροποιείται η εταιρία από τον ανταγωνισμό;

Ο Όμιλος Epsilon Net είναι ο μόνος Όμιλος Πληροφορικής στην Ελλάδα, που μπορεί να καλύψει το σύνολο των αναγκών της τουριστικής αγοράς με software και υπηρεσίες. H Epsilon Hospitality, η εξειδικευμένη θυγατρική του Ομίλου & μέλος του ΣΕΤΕ, μέσα από ένα επενδυτικό πλάνο ανάπτυξης δημιούργησε και εξελίσσει αξιόπιστες λύσεις και υπηρεσίες για τις τουριστικές μονάδες που προσαρμόζονται ανάλογα με το μέγεθος και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους. Οι λύσεις αυτές περιλαμβάνουν:

  • Ιδιοπαραγώμενο PMS λογισμικό που βασίζεται στην τεχνολογία PYLON Hybrid και μπορεί να καλύψει από το πιο μικρό κατάλυμα μέχρι και μεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων & εταιριών  διαχείρισης
  • Backoffice λογισμικό με ολοκληρωμένη χρηματοοικονομική και λογιστική διαχείριση στην ίδια πλατφόρμα με το PMS, χωρίς την ανάγκη γεφυρών
  • Λογισμικό Payroll/HRMS για τη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού και τη διασύνδεση με το ΕΡΓΑΝΗ
  • Channel Manager και Booking Engine για τη διαχείριση κρατήσεων
  • Μobile εφαρμογές – ψηφιακά εργαλεία, τόσο για το προσωπικό της επιχείρησης, όσο και για τους πελάτες της
  •  Πλήρες portfolio υπηρεσιών Digital Marketing

 

Όλα αυτά τα ψηφιακά εργαλεία υποστηρίζονται από τη διακεκριμένη και βραβευμένη ομάδα υπηρεσιών υποστήριξης του Ομίλου Epsilon Net.  Η ομάδα της Epsilon Hospitality με 120 εξειδικευμένα στελέχη υποστηρίζει περισσότερες από 10.000 τουριστικές μονάδες και αποτελεί τον πιο ολοκληρωμένο τεχνολογικό πάροχο και σύμβουλο για τον επιχειρηματία του τουρισμού και των στελεχών του.