Το Channel Manager, επιτρέπει τους ξενοδόχους να διαχειρίζονται όλα τους τα online συστήματα κρατήσεων (booking.com, Expedia, Hotelbeds, κλπ) μέσω μόλις μιας οθόνης και να αυτοματοποιήσουν την διαδικασία ενημέρωσής τους, αλλά και διαχείρισης των κρατήσεών τους αποτελεσματικά. Όλες οι κρατήσεις είναι αποθηκευμένες σε ένα μέρος, σε μία εύκολη μορφή ανάγνωσης και ανάκτησης – ανεξάρτητα από το κανάλι το οποίο προήλθε.
Κάποια από τα συγκριτικά πλεονεκτήματα είναι:
- Ευκολία χρήσης, με το πιο απλό interface στην αγορά
- Διαφορετικά σενάρια για κάθε κανάλι (τιμές, διαθεσιμότητα, περιορισμοί)
- Υποστήριξη απεριόριστου αριθμού τιμοκαταλόγων
- Δυνατότητα διαχείρισης πολλαπλών καταλυμάτων (τύπου Airbnb)
- Σύνδεση αυξομείωσης των τιμών αναλόγως του ύψους της διαθεσιμότητας (yield)
- Υποστηρίζει κάθε διαφορετική λειτουργία ή ανάγκη του καναλιού (επιπλέον κρεβάτι, επιπλέον γεύμα, κλπ)
- Live υποστήριξη μέσω τηλεφώνου ή email
- Ευέλικτο mapping ώστε να υποστηρίζει όλες τις ανάγκες του καταλύματος αλλά και του καναλιού
- Ενσωμάτωση της Επικοινωνίας (Communication) από όλα τα κανάλια μέσα στο channel manager
- Payment Center, για την εύκολη και αυτόματη χρέωση των καρτών των πελατών για τα ποσά των κρατήσεων μέσω εναλλακτικών εταιρειών διαχείρισης καρτών.
- Δυνατότητα δημιουργίας Προσφορών για Booking.com και Expedia μέσα από το διαχειριστικό μας
- Reputation check, μαζεύοντας όλα τα σχόλια και τις αξιολογήσεις (από booking.com, Tripadvisor, Facebook, κλπ) σε μία οθόνη